Wysyłka door to door – dlaczego warto?

Przesyłanie paczek nigdy nie było prostsze. Usługi kurierskie są o tyle wygodne, że nie wymagają oczekiwania w długiej kolejce, tak jak ma to miejsce na poczcie. Cały proces od nadania paczki do jej doręczenia przebiega bardzo sprawnie, a konkurencyjne ceny są dużą oszczędnością. Firmy kurierskie oferują kilka możliwości, a jedną z najczęściej wybieranych jest door to door.

Korzyści dla nadawcy

Niekiedy udanie się do punktu firmy kurierskiej jest utrudnione, szczególnie wtedy, gdy znajduje się on w innej miejscowości lub nie posiadamy środka transportu. Możliwość nadania paczki bez wychodzenia z domu w takim przypadku jest dużym udogodnieniem. Nie jest to również trudne. Sendit umożliwia porównanie ofert firm kurierskich, a następnie wypełnienie formularza, w którym podać należy podstawowe dane swoje i adresata. Bardzo ważne jest podanie numerów telefonów zarówno do siebie, jak i osoby, do której paczka zostanie nadana. Ułatwi to kurierowi kontakt, kiedy przyjedzie po paczkę oraz kiedy będzie ją doręczał. Korzystając z usług door to door należy pamiętać o wydrukowaniu listu przewozowego.

Korzyści dla adresata

Możliwość dostarczenia przesyłki pod same drzwi ma wiele zalet również dla odbiorcy przesyłki. W jego przypadku również odpada konieczność udania się do punktu, w którym mógłby paczkę odebrać. Pozwala to oszczędzić czas i pieniądze. Opcja ta wygodna jest również dla kobiet, ponieważ otrzymując paczkę o dużych rozmiarach nie muszą jej dźwigać. Przesyłki kurierskie door to door wymagają jednak bycia dostępnym w czasie, kiedy można spodziewać się kuriera. Jednak większość firm wskazuje możliwe godziny odbioru, dodatkowo kurierzy sami kontaktują się z odbiorcami, by upewnić się, że zastaną ich w domu.

Dla kogo jest door to door?

Z tej opcji może skorzystać każdy, komu zależy na oszczędności czasu, ale i na wygodzie. Dodatkowo korzystając z porównywarki wybrać można ofertę, która jest najtańsza dla posiadanego rozmiaru paczki. Przesyłki kurierskie tego typu to świetny wybór zarówno dla nadawcy, jak i odbiorcy.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here